مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 16:352021-07-25ورزشي

نتیجه زنده| سپاهان یک - ذوب آهن صفر


تیم های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 21:15 و در ورزشگاه نقش جهان در شهرآورد اصفهان میزبان ذوب آهن بود.

بازی را بازیکنان سپاهان بهتر شروع کردند و از همان لحظات ابتدایی توپ و زمین را در دست داشت اما در مقابل ذوب آهن بود که در ضدحملات خطرناک ظاهر شد و موقعیت های گلزنی ایجاد کرد.

در ادامه بازی کمی متعادل تر شد و سپاهان نیز توانست موقعیت هایی نصفه نیمه ایجاد کند، در حالی که بازی در نیمه نخست رو به اتمام بود سپاهان روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید تا با برتری به رختکن برود.

داور: موعود بنیادی فرد کمک داوران: فرهاد مروجی و مهدی عالیقدر و شاهین یزدانی کارت زرد: - کارت قرمز: - گل: امید نورافکن دقیقه 45 برای سپاهان ترکیب سپاهان اصفهان:  پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، عزت الله پورقاز، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، محمد کریمی، یاسین سلمانی، احسان حاج صفی، محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری و سجاد شهباززاده سرمربی: محرم نویدکیا ترکیب ذوب آهن اصفهان:  مهدی امینی، وحید محمدزاده، سیدعبداله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، میلاد جهانی، دارکو بیدوف، محمد قریشی، دانیال م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه زنده| سپاهان یک - ذوب آهن صفر

نتیجه زنده| سپاهان یک - ذوب آهن صفر